AliExpress contact

Met AliExpress contact opnemen vanuit Nederland, kan dat? Hier zijn zeker mogelijkheden voor, maar ook enkele beperkingen. Lees er in dit blog alles over.

AliExpress contact met de klantenservice

Hoe kan ik contact opnemen met de AliExpress klantenservice? Deze is onder andere te bereiken via de chat. Er is geen telefoonnummer om de klantenservice te bereiken. login op je account en je ziet vanzelf een tabje staan waar je de klantenservice kan vinden.

AliExpress contact – 3 manieren 

Er zijn 3 verschillende manieren om contact op te nemen met de klantenservice van AliExpress:

  1. Door middel van de “Help”-sectie op de website van AliExpress: hier kun je vaak antwoorden vinden op veelgestelde vragen en een ticket indienen voor hulp.
  2. Door gebruik te maken van de “Contact Ons”-pagina op AliExpress: Hier kun je de klantenservice een e-mail sturen met vragen of problemen.
  3. Door middel van de Live Chat: De live chat is vaak beschikbaar via de website van AliExpress, hiermee kun je met de klantenservice chatten

Houd er rekening mee dat er ook een taalbarrière kan zijn als je niet in het mandarijn of engels communiceert en de tijdzone verschillen.

AliExpress contact

Veel voorkomende problemen bij de AliExpress klantenservice

Er zijn enkele problemen die voorkomen bij het contact opnemen met de AliExpress klantenservice. Zo komt het voor dat een bestelling niet binnen de gestelde tijd binnen komt. De producten komen uit China en moeten door de douane komen. Het kan hierdoor zestig dagen duren voor een product in Nederland aankomt. In het overzicht van je bestelde producten kan je eenvoudig zijn welke producten binnen zijn en welke niet. Mocht een product niet binnen zijn, kan je de volgende stappen volgen:

1: Login bij jouw account
2: Controleer je adres in je account, mocht deze niet kloppen, pas deze dan gelijk aan
3: Ga naar het overzicht van je bestellingen
4: Open een dispute bij de producten die je nog niet hebt ontvangen
5: Volg nu de stappen die volgen

Ander probleem waarvoor je contact kan opnemen met AliExpress is als producten niet compleet zijn binnengekomen.

Contact opnemen AliExpress – Mijn product is niet compleet

Ander probleem wat vaak voorkomt en waarvoor je contact kan opnemen met de Aliexpress klantenservice, is dat het product binnen is gekomen, maar er bepaalde onderdelen ontbreken. Volg hiervoor de volgende stappen

1: Login bij jouw AliExpress account
2: Ga naar het overzicht van de bestellingen
3: Er staat een link ‘contact’ opnemen met de verkoper op AliExpress. Deze kan de producten nog naar je toesturen.

Vraag: hoe kan ik contact opnemen met AliExpress Nederland?

Een vraag die wij vaak krijgen is hoe je contact kan opnemen met AliExpress Nederland. Om gelijk antwoord te geven, AliExpress Nederland bestaat niet en kan daardoor ook niet worden bereikt. Er is geen e-mailadres en ook geen telefoonnummer.

PostNL heeft de AliExpress bestelling weer terug gestuurd

Via PostNL kan je jouw bestelling volgen. Toch zijn er hier ook nog weleens problemen. Het komt veel voor dat postNL niet laat weten wanneer een pakket bij een afhaalpunt ligt. Neem daarom contact op met postNL als een bestelling op geleverd staat, maar nog niet bij jouw thuis ligt.

contact met aliexpress

AliExpress contact – Telefoonnummer

Veel mensen die contact op willen nemen met AliExpress hebben een telefoonnummer nodig. Helaas bestaat er geen telefoonnummer dat je kan bellen. Het is enkel via chat bereikbaar. Enige methoden zijn dus contact opnemen met de verkoper of een dispuut openen na ontevredenheid. Toch zal het geen problemen moeten opleveren om te bestellen zonder telefoonnummer. Uiteindelijk moet je er prima kunnen uitkomen met de verkoper.

Mocht je nog vragen hebben over het contact opnemen op AliExpress, stuur dan een e-mail naar info@aliexpressinfosite-nederland.nl. Ik help je graag met al je problemen of kwesties.

 

Ali Express

Shop nu met korting op AliExpress